Vitaelife Pharma Omega 3 – viedokļi, cena, kur nopirkt, cik daudz ir izmaksas

[Głosów:    Average: /5]

Omega-3 ir viens no galvenajiem vielas, kas palīdz saglabāt personu veselību, jauns un pilns enerģijas. Ne sintezēts organismā – cilvēks izpaužas viņa tikai maltīti. Omega-3 taukskābes darbojas šūnu līmenī. Tie aizsargā šūnas no priekšlaicīgas novecošanas, palīdz regulēt lipīdu vielmaiņu. Jo ikdienas uzturā ietvēra minimālu summu. To trūkums veido par papildinājumu vai korekciju barošanas.

Omega-3 polinepiesātinātās taukskābes (Pufas) ir būtiski tauki – vieni cilvēka organismā tie netiek ražoti. Svarīgākais no tiem ir:

  • DHA (DHA) – DHA. Nepieciešams normālai smadzeņu, ir atbildīgs par veidošanās un veselīgu nervu sistēmu.
  • EPA (EPA) – Eikozānpentakarbonskābes. Palīdz transporta lipīdu, stimulē imūno procesus, palielina organisma izturību pret vīrusiem un infekcijām.
  • ALA (ALA) alfa-linolēnskābi. Neaizvietojams palīgs cīņā pret kaitīgo holesterīnu. Palīdz tikt galā ar stresa situācijām, normalizē asinsspiedienu, uzlabo stāvokli nagiem, ādai, matiem.

saturs

derīgās īpašības

Omega 3 pabalsts netiek apšaubīta pat pārstāvji tradicionālajā medicīnā. Šis ir viens no nedaudzajiem uztura bagātinātāji, kas ieteiktu pacienti ārsti paši.

  1. stimulēt ražošanu hormoniem, kas ir iesaistīts vairumā šūnu bioķīmisko reakcija s.
  2. Ar regulāru lietošanu samazina daudzumu kaitīgo holesterīna līmeni organismā, iespēja saslimt ar nopietnu sirds slimību un insulta risks.
  3. polinepiesātināto taukskābju omega-3 būtisks vīriešiem -. Sintēzei nepieciešama vīriešu šūnu un smadzeņu neironiem
  4. Samazināta emocionālo, psiholoģisko stresu, palielinot ražošanu serotonīna. Samazināta iespējamību attīstīt depresiju.
  5. palīdzēt sintēzi hormonu un steroīdiem.
  6. Veicināt skābekļa audiem dēļ līdzdalību procesos tās transportēšanas.
  7. Laba ietekme uz sirdi, tā saraušanās darbība.
  8. Kopīgas audi kļūst elastīgāka. Samazina smagumu sāpes locītavu slimības.
  9. novērst attīstību alerģijas, autoimūnām sistēmiskas slimības, samazināt intensitāti iekaisuma procesus.
  10. Regulāra lietošana ir pozitīva ietekme uz atmiņu, uzmanību.
  11. Uzlabot stāvokli ādas, matu, nagu.
  12. paaugstina imunitāti.
  13. Palielina organisma izturību pret stresu, fiziskās un garīgās slodzes.
  14. nomākta kortizola.

Omega-3 sportistiem – obligāts papildinājums ikdienas uzturā. Regulāra lietošana mazina asins viskozitāti, normalizē asinsspiedienu. Stiprināt asinsvadus, sirds pielāgot vieglāk. Samazina atveseļošanās periods pēc intensīva treniņa. Uzlabota reakcija, ātrāks spēcīgāks, aug liesās muskuļu audu. Labāk uzsūkt kalciju, samazina līmeni psiholoģisko stresu apmācības laikā.

Ar produktu saturs

Tā kā mūsu organismā šīs skābes netiek sintezētas, ir nepieciešams iekļaut uzturā pārtiku, kas satur omega-3. Tie ir gan augu un dzīvnieku barība. Galvenie pārtikas avoti omega-3 ir:

  • Seafood un taukskābju sālsūdens zivs (sevišķi mazs, kas ir apakšā pārtikas ķēdē: anšoviem, skumbrijas, siļķes un sardīnēm, un foreles, pīkšām, Tuna);
  • aļģes;
  • Savvaļas dzīvnieku gaļa;
  • sinepju, Camelina un Flaxseed eļļa;
  • Spināti;
  • lapām portulaks;
  • Chia.

omega-3 saturs linu eļļas un taukskābju sardīņu ir īpaši augsts. Šie divi produkti var uzskatīt par Čempionu saturā taukskābes omega-3. Bet viņi viegli saplīst, kļūt bezjēdzīgi reibumā temperatūras, gaismas, gaisa. Tāpēc priekšroka sālītas, marinētas zivis, izejvielu salāti ar augu eļļu. Lietojot riekstus kā avots omega-3 nav ieteicams iepriekš mazuļi viņiem.

Dienas temps

Attiecībā uz dienas devas ārstiem Viedokļi atšķiras. Daži uzskata visefektīvāko zemu devu omega-3 daudzumā no 0,5 līdz 2 gr. diena. Citi uzskata, ka ķermeņa vajadzībām vairāk taukskābes -. Līdz 1 grams uz katru ķermeņa tauku procentu,

Optimālā dienas norma omega-3 saskaņā ar vairumu ārstiem, 1-2 grami porcija līdz trīs reizes dienā, kas ir no 3 līdz 6 gramiem dienā. Ieteicamā dienas deva ir atkarīga no uzņemšanas nolūkiem.

  • novēršana, samazināšana holesterīna līmeni. Veikt nelielās devās līdz 1,5 gramiem dienā.
  • Omega 3 kultūrisms. Lietota ātrākai pieņemšanai darbā muskuļu masas. Ilgt līdz pat 3 gramiem dienā.
  • Palīdzība ar svara zudumu. Normalizēt vielmaiņu pārvalda 3-4 grami dienā.

Kardiologi iesaka veseliem cilvēkiem, lai novērstu sirds slimību, ņem 300 mg omega-3. Cilvēki ar koronāro artēriju slimību ieteicamo devu var palielināt līdz 1 gramu. Veikt bez pārtraukuma.

Svarīgi! EUROPEN Veselības ministrija rekomendē par atbilstošu uzņemšanu veikt ne vairāk kā 1 g omega-3 dienā.

Kā lietot omega-3

Precīzus norādījumus var atrast uz iepakojuma konkrētas zāles. Pieejams omega-3 kapsulas, vismaz – kādā šķidrā veidā. No zāļu vienam vienas devas daudzums var mainīties atkarībā no ražošanas metodi un tā dozēšanas.

Kapsulas Uzņemot noskalo ar lielu daudzumu tīra ūdens. Veikt vienlaikus ar ēdienu vai pusstundu pēc ēšanas. Atkarībā no stāvokļa personas, lai uzņemšanas un devu no ārstniecības līdzekļa no 2 līdz 6 kapsulas dienā.

pārdozēšana omega-3 ir ļoti reti. Pārdozēšanas simptomi – slikta dūša un vemšana, sāpes vēderā un aizkuņģa dziedzera, kuņģa darbības traucējumi. Bet pat bez pārdozēšanas omega-3, var izraisīt nevēlamus efektus. Izrunā caureju veicinoša iedarbība. Ir sūdzības par garšas zivju viņa mutē. Retos gadījumos ir alerģija reakcija s.

Galvenie veidi narkotikas

papildinājumi omega-3 iegūt dažādos veidos. Aptiekās var atrast vairāku veidu uztura bagātinātājiem.

  • Dabiskā zivju eļļa koncentrāts. Acid tas satur triglicerīdu veidā.
  • Rafinēta zivju eļļa. Acid no pārstrādes izpausties etilesterus. Šīs zāles nav ļoti efektīva. Daži izmanto tur, bet tas ir mazs.
  • Restored triglicerīdus. Gatavots no rafinētā zivju eļļas, nododot taukskābes, lai veidotu triglicerīdus.
  • krila eļļa un zaļā lipped gliemeņu. Samērā augsts saturs no fosfolipīdiem un triglicerīdu.
  • Oil aļģes. Augstāka koncentrācija triglicerīdu, salīdzinot ar zivju eļļu.
  • Zemādas tauki Plombas.
  • augu valsts preparātus. Saņemt galvenokārt no linu sēklas, valrieksti, Chia sēklas.

Noderīgas bagātinātāji visi bez izņēmuma, bet tie ir sagremota, ko iestāde dažādos veidos.

Kā izvēlēties pareizo zāles

Nav sajaukt ar narkotikām, rūpīgi izlasiet sastāvu un instrukcijas. Lūdzu, ņemiet vērā šādus punktus.

  1. Izvēlieties piedevas ar pārsvars EPA un DHA. Tie ir vairāk izdevīga organismā.
  2. Ar skābju kapsulas summa. Tas ir labāk veikt sagatavošanās darbus ar lielāku koncentrāciju.
  3. Form. Piedevas veidā etilesteru (EE) tiek absorbēts slikti. Tas ir labāk dot priekšroku produktiem, kuru pamatā ir brīvās taukskābes, triglicerīdu, fosfolipīdu. Pēc sastāva, tie tiks uzskaitīti kā FFA, TG, PLS.
  4. vitamīns E. papildināšana ar E vitamīnu, ir labāk uzsūcas un ilgāk worknot.

Labākais pielikums – zivju eļļa. Efektīvāka naftas mīdijas vai krils -. Mūsu aptiekas ir reti

Kontrindikācijas

Neskatoties derīgo īpašību omega-3, tas ir dažas kontrindikācijas. Pirms Noteikti ir nepieciešams, lai pārliecinātos, ka esat tos:

  • Excess devu D vitamīna un kalcija.
  • Alerģija pret zvejot eļļu.
  • pankreatīts, žultsakmeņi.
  • nieru mazspēju.
  • disfunkciju, vairogdziedzera.
  • aktīvā tuberkulozes forma.

Citos gadījumos, papildināšana ar taukskābēm nesīs tikai labumu. Šis pielikums nav par vienu uzņemšanas. Lai sasniegtu stabilu rezultātu, ir nepieciešams veikt zivju eļļu vai kādu citu medikamentu ar omega-3 regulāri.

O Šandors Lazovskis 371 artykułów
Pārgājieni atkarīgais, Shiba-inu cienītājs, audiofīlu, Bauhaus ventilators un ekrāna printeris. Izgatavošanas pie sweet spot starp modernisma un programing atbildēt dizaina problēmas ar godīgiem risinājumiem. Es strādāju ar Fortune 500 uzņēmumiem un jaunizveidotiem