žinios

Vitaelife Pharma Omega 3 ā€“ viedokļi, cena, kur nopirkt, cik daudz ir izmaksas

[GłosĆ³w:Ā Ā  Ā Average:Ā /5]

Omega-3 ir viens no galvenajiem vielas, kas palÄ«dz saglabāt personu veselÄ«bu, jauns un pilns enerÄ£ijas. Ne sintezēts organismā ā€“ cilvēks izpaužas viņa tikai maltÄ«ti. Omega-3 taukskābes darbojas Ŕūnu lÄ«menÄ«. Tie aizsargā Ŕūnas no priekÅ”laicÄ«gas novecoÅ”anas, palÄ«dz regulēt lipÄ«du vielmaiņu. Jo ikdienas uzturā ietvēra minimālu summu. To trÅ«kums veido par papildinājumu vai korekciju baroÅ”anas.

Omega-3 polinepiesātinātās taukskābes (Pufas) ir bÅ«tiski tauki ā€“ vieni cilvēka organismā tie netiek ražoti. SvarÄ«gākais no tiem ir:

  • DHA (DHA) ā€“ DHA. NepiecieÅ”ams normālai smadzeņu, ir atbildÄ«gs par veidoÅ”anās un veselÄ«gu nervu sistēmu.
  • EPA (EPA) ā€“ Eikozānpentakarbonskābes. PalÄ«dz transporta lipÄ«du, stimulē imÅ«no procesus, palielina organisma izturÄ«bu pret vÄ«rusiem un infekcijām.
  • ALA (ALA) alfa-linolēnskābi. Neaizvietojams palÄ«gs cīņā pret kaitÄ«go holesterÄ«nu. PalÄ«dz tikt galā ar stresa situācijām, normalizē asinsspiedienu, uzlabo stāvokli nagiem, ādai, matiem.

saturs

derīgās īpaŔības

Omega 3 pabalsts netiek apŔaubīta pat pārstāvji tradicionālajā medicīnā. Šis ir viens no nedaudzajiem uztura bagātinātāji, kas ieteiktu pacienti ārsti paŔi.

  1. stimulēt ražoÅ”anu hormoniem, kas ir iesaistÄ«ts vairumā Ŕūnu bioÄ·Ä«misko reakcija s.
  2. Ar regulāru lietoÅ”anu samazina daudzumu kaitÄ«go holesterÄ«na lÄ«meni organismā, iespēja saslimt ar nopietnu sirds slimÄ«bu un insulta risks.
  3. polinepiesātināto taukskābju omega-3 bÅ«tisks vÄ«rieÅ”iem -. Sintēzei nepiecieÅ”ama vÄ«rieÅ”u Ŕūnu un smadzeņu neironiem
  4. Samazināta emocionālo, psiholoÄ£isko stresu, palielinot ražoÅ”anu serotonÄ«na. Samazināta iespējamÄ«bu attÄ«stÄ«t depresiju.
  5. palīdzēt sintēzi hormonu un steroīdiem.
  6. Veicināt skābekļa audiem dēļ lÄ«dzdalÄ«bu procesos tās transportÄ“Å”anas.
  7. Laba ietekme uz sirdi, tā sarauŔanās darbība.
  8. Kopīgas audi kļūst elastīgāka. Samazina smagumu sāpes locītavu slimības.
  9. novērst attīstību alerģijas, autoimūnām sistēmiskas slimības, samazināt intensitāti iekaisuma procesus.
  10. Regulāra lietoÅ”ana ir pozitÄ«va ietekme uz atmiņu, uzmanÄ«bu.
  11. Uzlabot stāvokli ādas, matu, nagu.
  12. paaugstina imunitāti.
  13. Palielina organisma izturību pret stresu, fiziskās un garīgās slodzes.
  14. nomākta kortizola.

Omega-3 sportistiem ā€“ obligāts papildinājums ikdienas uzturā. Regulāra lietoÅ”ana mazina asins viskozitāti, normalizē asinsspiedienu. Stiprināt asinsvadus, sirds pielāgot vieglāk. Samazina atveseļoÅ”anās periods pēc intensÄ«va treniņa. Uzlabota reakcija, ātrāks spēcÄ«gāks, aug liesās muskuļu audu. Labāk uzsÅ«kt kalciju, samazina lÄ«meni psiholoÄ£isko stresu apmācÄ«bas laikā.

Ar produktu saturs

Tā kā mÅ«su organismā Ŕīs skābes netiek sintezētas, ir nepiecieÅ”ams iekļaut uzturā pārtiku, kas satur omega-3. Tie ir gan augu un dzÄ«vnieku barÄ«ba. Galvenie pārtikas avoti omega-3 ir:

  • Seafood un taukskābju sālsÅ«dens zivs (seviŔķi mazs, kas ir apakŔā pārtikas ķēdē: anÅ”oviem, skumbrijas, siļķes un sardÄ«nēm, un foreles, pÄ«kŔām, Tuna);
  • aļģes;
  • Savvaļas dzÄ«vnieku gaļa;
  • sinepju, Camelina un Flaxseed eļļa;
  • Spināti;
  • lapām portulaks;
  • Chia.

omega-3 saturs linu eļļas un taukskābju sardīņu ir Ä«paÅ”i augsts. Å ie divi produkti var uzskatÄ«t par Čempionu saturā taukskābes omega-3. Bet viņi viegli saplÄ«st, kļūt bezjēdzÄ«gi reibumā temperatÅ«ras, gaismas, gaisa. Tāpēc priekÅ”roka sālÄ«tas, marinētas zivis, izejvielu salāti ar augu eļļu. Lietojot riekstus kā avots omega-3 nav ieteicams iepriekÅ” mazuļi viņiem.

Dienas temps

AttiecÄ«bā uz dienas devas ārstiem Viedokļi atŔķiras. Daži uzskata visefektÄ«vāko zemu devu omega-3 daudzumā no 0,5 lÄ«dz 2 gr. diena. Citi uzskata, ka Ä·ermeņa vajadzÄ«bām vairāk taukskābes -. LÄ«dz 1 grams uz katru Ä·ermeņa tauku procentu,

Optimālā dienas norma omega-3 saskaņā ar vairumu ārstiem, 1-2 grami porcija lÄ«dz trÄ«s reizes dienā, kas ir no 3 lÄ«dz 6 gramiem dienā. Ieteicamā dienas deva ir atkarÄ«ga no uzņemÅ”anas nolÅ«kiem.

  • novērÅ”ana, samazināŔana holesterÄ«na lÄ«meni. Veikt nelielās devās lÄ«dz 1,5 gramiem dienā.
  • Omega 3 kultÅ«risms. Lietota ātrākai pieņemÅ”anai darbā muskuļu masas. Ilgt lÄ«dz pat 3 gramiem dienā.
  • PalÄ«dzÄ«ba ar svara zudumu. Normalizēt vielmaiņu pārvalda 3-4 grami dienā.

Kardiologi iesaka veseliem cilvēkiem, lai novērstu sirds slimību, ņem 300 mg omega-3. Cilvēki ar koronāro artēriju slimību ieteicamo devu var palielināt līdz 1 gramu. Veikt bez pārtraukuma.

SvarÄ«gi! EUROPEN VeselÄ«bas ministrija rekomendē par atbilstoÅ”u uzņemÅ”anu veikt ne vairāk kā 1 g omega-3 dienā.

Kā lietot omega-3

PrecÄ«zus norādÄ«jumus var atrast uz iepakojuma konkrētas zāles. Pieejams omega-3 kapsulas, vismaz ā€“ kādā Ŕķidrā veidā. No zāļu vienam vienas devas daudzums var mainÄ«ties atkarÄ«bā no ražoÅ”anas metodi un tā dozÄ“Å”anas.

Kapsulas Uzņemot noskalo ar lielu daudzumu tÄ«ra Å«dens. Veikt vienlaikus ar ēdienu vai pusstundu pēc Ä“Å”anas. AtkarÄ«bā no stāvokļa personas, lai uzņemÅ”anas un devu no ārstniecÄ«bas lÄ«dzekļa no 2 lÄ«dz 6 kapsulas dienā.

pārdozÄ“Å”ana omega-3 ir ļoti reti. PārdozÄ“Å”anas simptomi ā€“ slikta dÅ«Å”a un vemÅ”ana, sāpes vēderā un aizkuņģa dziedzera, kuņģa darbÄ«bas traucējumi. Bet pat bez pārdozÄ“Å”anas omega-3, var izraisÄ«t nevēlamus efektus. Izrunā caureju veicinoÅ”a iedarbÄ«ba. Ir sÅ«dzÄ«bas par garÅ”as zivju viņa mutē. Retos gadÄ«jumos ir alerÄ£ija reakcija s.

Galvenie veidi narkotikas

papildinājumi omega-3 iegūt dažādos veidos. Aptiekās var atrast vairāku veidu uztura bagātinātājiem.

  • Dabiskā zivju eļļa koncentrāts. Acid tas satur triglicerÄ«du veidā.
  • Rafinēta zivju eļļa. Acid no pārstrādes izpausties etilesterus. Å Ä«s zāles nav ļoti efektÄ«va. Daži izmanto tur, bet tas ir mazs.
  • Restored triglicerÄ«dus. Gatavots no rafinētā zivju eļļas, nododot taukskābes, lai veidotu triglicerÄ«dus.
  • krila eļļa un zaļā lipped gliemeņu. Samērā augsts saturs no fosfolipÄ«diem un triglicerÄ«du.
  • Oil aļģes. Augstāka koncentrācija triglicerÄ«du, salÄ«dzinot ar zivju eļļu.
  • Zemādas tauki Plombas.
  • augu valsts preparātus. Saņemt galvenokārt no linu sēklas, valrieksti, Chia sēklas.

Noderīgas bagātinātāji visi bez izņēmuma, bet tie ir sagremota, ko iestāde dažādos veidos.

Kā izvēlēties pareizo zāles

Nav sajaukt ar narkotikām, rÅ«pÄ«gi izlasiet sastāvu un instrukcijas. LÅ«dzu, ņemiet vērā Ŕādus punktus.

  1. Izvēlieties piedevas ar pārsvars EPA un DHA. Tie ir vairāk izdevīga organismā.
  2. Ar skābju kapsulas summa. Tas ir labāk veikt sagatavoŔanās darbus ar lielāku koncentrāciju.
  3. Form. Piedevas veidā etilesteru (EE) tiek absorbēts slikti. Tas ir labāk dot priekÅ”roku produktiem, kuru pamatā ir brÄ«vās taukskābes, triglicerÄ«du, fosfolipÄ«du. Pēc sastāva, tie tiks uzskaitÄ«ti kā FFA, TG, PLS.
  4. vitamīns E. papildināŔana ar E vitamīnu, ir labāk uzsūcas un ilgāk worknot.

Labākais pielikums ā€“ zivju eļļa. EfektÄ«vāka naftas mÄ«dijas vai krils -. MÅ«su aptiekas ir reti

Kontrindikācijas

Neskatoties derīgo īpaŔību omega-3, tas ir dažas kontrindikācijas. Pirms Noteikti ir nepiecieŔams, lai pārliecinātos, ka esat tos:

  • Excess devu D vitamÄ«na un kalcija.
  • AlerÄ£ija pret zvejot eļļu.
  • pankreatÄ«ts, žultsakmeņi.
  • nieru mazspēju.
  • disfunkciju, vairogdziedzera.
  • aktÄ«vā tuberkulozes forma.

Citos gadÄ«jumos, papildināŔana ar taukskābēm nesÄ«s tikai labumu. Å is pielikums nav par vienu uzņemÅ”anas. Lai sasniegtu stabilu rezultātu, ir nepiecieÅ”ams veikt zivju eļļu vai kādu citu medikamentu ar omega-3 regulāri.

About Å andors Lazovskis
Pārgājieni atkarÄ«gais, Shiba-inu cienÄ«tājs, audiofÄ«lu, Bauhaus ventilators un ekrāna printeris. IzgatavoÅ”anas pie sweet spot starp modernisma un programing atbildēt dizaina problēmas ar godÄ«giem risinājumiem. Es strādāju ar Fortune 500 uzņēmumiem un jaunizveidotiem

Å andors Lazovskis

Pārgājieni atkarÄ«gais, Shiba-inu cienÄ«tājs, audiofÄ«lu, Bauhaus ventilators un ekrāna printeris. IzgatavoÅ”anas pie sweet spot starp modernisma un programing atbildēt dizaina problēmas ar godÄ«giem risinājumiem. Es strādāju ar Fortune 500 uzņēmumiem un jaunizveidotiem

You may also like