žinios

Vitaelife Pharma Vitamin D3 – cena, kur nopirkt, oriģināls

Sveiki, mani dārgie eksperti noderīga jaudu. Es nolēmu veltīt šodienas rakstā “Saules elements” ir D3 vitamīns. Tās nosaukums starptautiskajā praksē – holekalciferols. Šis elements ir ļoti svarīga normālai darbībai organismā. Turklāt, tas ir nepieciešams, lai gan pieaugušajiem, gan bērniem.

Par to, kas tas ir

Mūsu organisms ražo lielāko daļu no šī svarīgā posteni atsevišķi. Tas tiek darīts, pārvēršot saules gaismu ķīmiskajām vielām. Saskaņā ar rīcības UV stariem ādā ražo holekalciferols (labi, viņš ir D3 vitamīns). Next, tas saistās ar D vitamīnu veidojošajām olbaltumvielām un tiek nosūtīts uz aknām. Tur viņš ir dots “labs”, lai izplatītu ap mūsu ķermeni. Lūk piedzīvojumu stāsts

Šis elements ietekmē struktūru skeleta. Arī pieejamība ir atkarīga no spiediena, imunitāte, garastāvoklis, smadzeņu funkciju un spēju aizsargāt pret vēzi (1).

D vitamīns piedalās dažādos vitāli svarīgos procesos:

  • regulē, atbalsta imÅ«no un nervu sistēmu;
  • samazina risku saslimt ar multiplo sklerozi;
  • uztur optimālu Ä·ermeņa svaru;
  • samazina smagumu un biežumu astmas simptomu;
  • samazina risku saslimt ar reimatoÄ«do artrÄ«tu sievietēm;
  • svarÄ«gi kaulu veselÄ«bai;
  • samazina sirds slimÄ«bu, diabēta un dažas vēža;
  • ir bÅ«tiska absorbciju un vielmaiņas kalcija un fosfora;
  • piedalās darbā endokrÄ«no dziedzeru.

Atvasinājums D3 vitamīna farmaceitiskajā rūpniecībā ir produkti, dzīvnieku vai augu izcelsmes. Ar dzīvnieku formā, tas ir vairāk sagremojams un noderīga formā. Tas tiek iegūts ar apstaro dzīvnieku eļļas un holesterīna līmeni. Viņš iesūc līdz 500 reižu ātrāk nekā augu kolēģi. Un tika novērtēts 4 reizes efektīvāka.

Cik nepieciešams būt saulē

Līdz 95% no šīs elementu dabiskā veidā mēs varam iegūt no saules gaismas. Jūsu āda ražo D vitamīnu, ja runa ir saskarē ar UV stariem. Sakarā ar to, ka tā tiek saukta par “Saules” elements. Bet mūsu laika lielākā daļa cilvēku pieredzi simptomi deficītu. Tas veicināja diviem visbiežāk sastopamajiem iemesliem ir:

  1. Frequent klātbūtni telpā. Agrāk cilvēki lielāko daļu laika strādāja svaigā gaisā un gāja daudz. Šodien atšķirīgs attēls ir redzams. Pat bērni pavada pārāk daudz laika telpās, skatoties televizoru vai spēlējot video spēles. No pieaugušajiem Vairums strādāt un pavadīt brīvo laiku telpās. Turklāt, kas ir ēnā, un mākoņainā laikā var samazināt sintēzi Pro-vitamīna 60% (2).
  2. Ar pretiedeguma piemērošana. Kad mēs pavadīt laiku saulē, piemēroja krēmu ar SPF aizsardzību. Jā, nevar apgalvot, ar to – risks saslimt ar ādas vēzi, ir pieaudzis pēdējos gados. Un ārsti iesakām izmantot to ar bērniem un pieaugušajiem pat ziemas mēnešos. Bet, kad tu krēmu pat ar SPF8, samazina organisma spēju ražot D vitamīnu par 90%. Produkts ar augstāku SPF 30. samazina ražošanas D3 līdz 99%.
  3. OL>

    Tātad izmēģināt vismaz 15 minūtes dienā, lai saulē. Lai padarītu to labāk no rīta. Tad iespējamās negatīvās sekas būs minimāls. Bet jūs iegūt pietiekami daudz par šo svarīgo vitamīnu bezmaksas

    deficīta simptomu

    Daudzi ārsti sāk saprast, ka trūkst vitamīnu, ir ļoti nopietns. Nav brīnums, tas ir viens no ieteicamajiem bagātinātājus, īpaši jaundzimušajiem.

    Zīdaiņiem un zīdaiņiem trūkums šī elementa ir ļoti bīstami. Tas rada nopietnas problēmas. Piemēram, varētu izraisīt attīstību rahītisks krūškurvi. Vēl viens negatīvs izpausme prātā bērna attīstās kvadrātveida formas. Tāpat var būt kifoze (tas ir “varde vēders”) un O-formas kājas. Skolēniem ir zems D3 vitamīna izpaužas ar redzes problēmām un noguruma.

    D vitamīna deficīts klātbūtne grūti atklāt. Tā kā simptomi ir neskaidri, piemēram, nogurums, ķermeņa sāpes vai sāpes. Vairāk nopietni simptomi deficītu ir kaulu sāpes un vispārējs vājums. Ir svarīgi atcerēties, ka dažreiz nevar rasties šīs zīmes. Tāpēc ir svarīgi veikt asins analīzes, lai pārbaudītu savu līmeni šā elementa.

    Saskaņā ar pētījumiem, trūkst D vitamīna var komplikācijas šādām slimībām:

  • osteoporoze;
  • sirds slimÄ«bas un augsts asinsspiediens;
  • vēzis;
  • depresija, bezmiegs;
  • artrÄ«ts;
  • cukura diabēts;
  • astma;
  • multiplā skleroze;
  • psoriāze;
  • fibromialÄ£iju;
  • lēnas sadzÄ«Å¡ana lÅ«zumus.

Starp citu, šeit ir video jums daudz interesantu runāt par sekām deficītu šā elementa. Noteikti pārbaudiet.

Labākais avoti vitamīna D

Labākais avots ir saules gaisma. Lielākā daļa eksperti iesaka būt vismaz 10-20 minūtes dienā tiešos saules staros. Tomēr tie nav ieteicams piemērot sauļošanās. Tātad jūs saņemsiet no 1000 SV 10000 SV. Ja jūs darkie, jums būs nepieciešams ilgāks saules iedarbības, lai iegūtu pietiekami daudz vitamīnu. Tā tumša āda ir lielāku aizsardzību no saules iedarbības.

Labākais laiks, lai sauļotos vasarā ir pirms 11 no rīta, un pēc tam, kad 16-ti. Un ziemā bieži iet ārā, jo īpaši, ja tas šķiet sauli.

Tāpat ir kategorija, pārtikas produkti, kas ir bagāti ar “Saules” elements. Ziemeļvalstīs, arī mūsējā, jums ir iekļaut šos pārtikas produktus savā uzturā. Vai tie, kas satur lielu daudzumu D3. Zemāk tabulā pateiks jums, kuru pārtika ir visvairāk holekalciferols. Procentuālais dota ar ieplūdes daudzums ir 10 g (400 SV).

D3, g uz 100 gramiem saturs. produkts D3 procentuālais dienas vērtību,%

aknu трески1001000Палтус27,4274Карп24,7247Скумбрия атлантическая16,1161Яйцо2,222Масло krēmveida. 72,5% жирн1,313Сыр Российский0,969,6Молоко0,050,5

Tā elements D ir taukos šķīstošs vitamīns, tas ideāli būtu patērēts ar taukiem. Tas ir labāk absorbcijas Holekalciferola. Piemēram, jums var būt ar gī vai eļļu, riekstiem vai sēklām. Tie, kas dzīvo Ziemeļvalstīs (un tas ietver mūs), papildus ir ieteicams lietot uztura bagātinātājus.

Kā tas uzlabo kalcija uzsūkšanos, daži ražotāji veikt bagātinātāji kopā ar šo minerālu. Piemēram, “Kalcijs D3 Nycomed”.

Lietošanas instrukcijas

No saules elementa trūkums tagad ir pieaugoša problēma visā pasaulē. Īpaši grūti tas izpaužas Rietumu un Ziemeļu valstīs. Tā nesen palielināja ieteicamo dienas devu D vitamīna pieaugums likmi dubultās noteiktā zīdaiņiem, bērniem un pusaudžiem summu.

Mūsu valstī dienas devu šī elementa līdz šādi:

Bērniem

1 года400 МЕ1 – 10 лет600 Matroshka 11 – 18 лет600 ME

Pieaugušajiem:

Vīriešiem un sievietēm 18 – 50 лет600 no Memorine un sievietēm virs 50 лет800 Marija беременности600-2000 uz MEB programmu periodu лактации600-2000 IU

Jā, devu var rakstītu dažādās mērvienībās – SV vai mcg. Tā zina, ka vitamīns D3 1 MCG = 40МЕ.

Saskaņā ar dažiem ārstiem, iepriekš minētā deva ir ievērojami palielinājies. Kā mēs lielāko daļu laika pavada iekštelpās un reti iet ārā. Un North reģions dzīvesvietas ietekmē lielo vajadzību pēc šo priekšmetu. Tas it īpaši attiecas rudens un ziemas pavasara periodos. Tāpēc ārsti iesaka palielināt likmi pieaugušajiem (vīriešiem un sievietēm) līdz 800-5000 SV dienā.

Tomēr, paturiet prātā, ka tie ir vispārīgie ieteikumi. Tagad es izlasīju grāmatu Transcend jaunā pētījuma mūsu organismā. Pirmkārt, viņi saka, ir veikt pārbaudi par vērtību vitamīnu. Un visvairāk gribēja jāpārbauda. Ak, es uzrakstīšu jums mini ziņojumu

Papildus Multivitamīniem es veikt kamēr ūdens šķīdumā “lietošanas ērtumu”. Viņa pediatrs noteikts manu dēlu. Viņš ir dzimis septembrī un tikai nozvejotas pēdējo Saulainas dienas. Bērniem tas ir viegli saņemt. Atšķaida ūdens 1 piliens satur 500 SV. Tikai norma zīdaiņiem. Pat tad, ja 2 pilieni būs piliens, neuztraucieties, pārdozēšanas bērns nebūs. Var nopirkt aptiekā, cena ir aptuveni 180 ….

Kā sākt pētīt materiālu par D3 sapratām, ka ir stipri apmaksāts. Nolēma noskaidrot, kas ir labāk veikt. Saprata, ka eļļa risinājums ir labāk uzsūcas, jo šis vitamīns ir taukos šķīstošs. Ieteikt Papildinājums kapsulas. Tātad es un vīrs būs kaut kas cits, lai iegādātos, nevis zagt sieru tā ūdens šķīdums

Tagad iegādāties multivitamīnus pie iherb. Vai lētāk nekā aptiekā pat atlaides. To pašu Solgar Jūs varat iegādāties 2 reizes lētāk, kā arī var redzēt viedokļus un izvēlēties labāko variantu par attiecību cena / kvalitāte. Ir dažādi varianti – devā 5000 vai 10000 SV. Kā lietot un cik daudz ir rakstīts uz iepakojuma. Šeit ir daži piemēri,

Pārdozēšana

Ir svarīgi zināt visu par šo elementu. Cik daudz un kā dot zīdaiņiem un kā lietot pieaugušajiem. Pamata pārdozēšanas simptomi ir šādi:

  • vemÅ¡ana, slikta dÅ«Å¡a;
  • savārgumu;
  • nogurdinoÅ¡s galvassāpes;
  • miega traucējumi;
  • apetÄ«tes zudums;
  • sāpes kaulos un muskuļos;
  • olbaltumvielas urÄ«nā.

pārdozēšanas gadījumā vitamīna D3 palielina līmeni kalcija un fosfora. Tas palielina risku saslimt ar nieru patoloģijas, skrimšļus un asinsvadus.

Kaut vitamīna pārdozēšanas ir ļoti maza. Ja jums veikt 600 000 SV katru dienu 3 mēnešus. No saules nav pārdozēšanu. Ja jūs visu dienu guļ tylenchina pludmalē. Tad tikai slikta dūša, vājums un citi simptomi. Lai gan fons dedzināmo ādas jūs pamanīsiet

Top 7 priekšrocības vitamīna D

Visi vitamīni ir ļoti noderīgi mūsu veselībai. Bet par šo jautājumu, jums vajadzētu pievērst īpašu uzmanību. Šeit ir visvienkāršākā no tās pozitīvās īpašības.

  1. Veicina veselīgu kaulu. D vitamīnam ir nozīmīga loma kalcija uzsūkšanos kaulos. Trūkumu D var izraisīt kaulu mīkstināšanās vai rahīts. Bez tam, palielinātais risks osteoporozes un kaulu lūzumu. Pētījumi ir parādījuši, ka D uzlabo stāvokli muskuļu un skeleta sistēmas un samazina biežumu un lūzumu vecākiem cilvēkiem (3).
  2. palīdz regulēt cukura līmeni asinīs. Diabēts – sekas insulīna trūkums vai nepietiekama insulīna sekrēciju, palielinot savu pretestību. Saskaņā ar pētījumiem, D vitamīns var veicināt sekrēciju (4). Papildu uzņemšana elementa palielina insulīna jutību un palīdz samazināt iekaisumu. Daudzi pētījumi apstiprina pozitīvo lomu D vitamīna profilaksei un ārstēšanai abu diabēta (5) veidiem.
  3. aizsargā pret vēzi. Simptomi deficīts D ir saistīta ar paaugstinātu risku saslimt ar vēzi. Tas jo īpaši attiecas uz vēža krūts, resnās zarnas un erekciju (6). Ietekme vitamīnu par risku vēža izraisīti saistībā ar tās lomu šūnu dzīves cikla laikā. Un tās spēja bloķēt lieko estrogēnu nozīme (7).
  4. Palīdz cīnīties sirds slimību. Arvien vairāk pētījumu liecina par to, ka trūkst D paaugstina risku sirds un asinsvadu slimībām. Viņš ir iesaistīts regulēšanā asinsspiediena, holesterīna un iekaisumu. Nav pilnībā noskaidrots, novērš D vitamīns sirds slimības. Bet viena lieta ir zināms. Cilvēki ar deficītu šo elementu, ir lielāka iespēja nomirt no koronārās sirds slimības
  5. uzlabo imūnsistēmu. Vitamīns ir nozīme aizsardzībā no saaukstēšanās, gripas un attīstot autoimūnām saslimšanām. Imūnās šūnas satur receptori D vitamīna, kas novērš ilgstošu un pārmērīga iekaisuma reakciju. Jo iekaisums ir bieži cēlonis daudzām hroniskām un autoimūno slimību (8).
  6. Uzlabo garastāvokli. Elements D darbojas kā hormonu iekšpusē no mūsu ķermeņa, kas ietekmē smadzeņu funkcijas. Tās trūkums ir tieši saistīta ar trauksme, garastāvokļa traucējumi, depresija, bezmiegs, garastāvoklis ir PMS (9). Zems D neļauj pienācīgi testosterona un estrogēnu. Un tas noved pie līdzsvara traucējumus, kas parādās daudzas nevēlamas simptomus. Meitenes, kam ir sāpes PMS, ietver papildu piemaksas ar D3 savā uzturā.
  7. Palīdz ar koncentrāciju un atmiņu. Vairāki pētījumi ir pierādījuši, ka elements D ietekmē spēju pieņemt lēmumus, koncentrēties un saglabāt informāciju. Cilvēki ar zemu vitamīnu nav testu labi, ir grūtības ar uzdevumiem, kas prasa uzmanību (10). Tas ir iespējams, kāpēc tas ir tik grūti iemācīties nokārtot eksāmenus ziemā un agrā pavasarī
  8. OL>

    Mijiedarbība ar citām zālēm

    Ņemot vērā uzņemšanu barbiturātiem palielina vajadzību pēc D3 vitamīna. Tāpēc terapijas laikā jālieto papildu papildināšanu Holekalciferola. Līdzīgs efekts uz eļļas ir vitamīna holestipols un holestiramīns.

    vienlaicīga uzņemšana D3 ar diurētiskiem līdzekļiem palielina risku hiperkalcēmijas. Bet, ja noteiktie glikozīdi un D3, var būt pārkāpumi, kas sirdī.

    Ar Holekalciferola efektivitāti var samazināt anti-epilepsijas līdzekļi un kortikosteroīdi. Gadījumā, ja terapija ar antacīdi satur magniju vai alumīniju, un ņemot D3 palielina toksicitāti pirmais.

    Tagad, mani draugi, jūs zināt, kas ir noderīgi, ir brīnums viela. Un, iespējams, ja nepieciešams, lai papildinātu savas rezerves organismā ar pārtiku. Lai nepalaistu garām neko par to, ko es esmu gatavojas jums pastāstīt nākamajā pastu, abonētu jaunumus. Tas viss šodien: kamēr mēs atkal tiksimies

    .

    & nbsp;

Å andors Lazovskis

Pārgājieni atkarīgais, Shiba-inu cienītājs, audiofīlu, Bauhaus ventilators un ekrāna printeris. Izgatavošanas pie sweet spot starp modernisma un programing atbildēt dizaina problēmas ar godīgiem risinājumiem. Es strādāju ar Fortune 500 uzņēmumiem un jaunizveidotiem

You may also like...